Nytt navn, logo og nettside

I april ble det kjent at Hordaland Teater skulle endre navn til Det Vestnorske Teateret. Det har vært hektiske måneder å få alle detaljene på plass, men i dag, 1. oktober, er den nye profilen til Det Vestnorske Teateret klar! Som en del av overgangen har teateret fått både ny logo og nye nettsider. Det er grafisk designer Arne Storhaug ved Artgarden som har utviklet den nye logoen og Apility som har utviklet de nye nettsidene.

Skjermbilde av hjemmesiden

Hjemmesiden til Det Vestnorske Teateret

“Den nye logoen er enkel og moderne med ein tydeleg accent. Den passar godt med våre ambisjonar når vi no går inn i ei spennande tid kor vi vil halde fram med å bygge eit nynorsk samtidsteater for heile den vestnorske regionen”, seier teatersjef Solrun Toft Iversen.

Les hele pressemeldingen hos Det Vestnorske Teateret

Ny profil krever ny webshop

Det Vestnorske Teateret bruker EVENTIM.Inhouse for å selge billetter til deres arrangementer. Med EVENTIM.Inhouse får Det Vestnorske Teateret en white-label webshop som er tilpasset deres design og profil. Overgangen til et nytt navn har derfor krevd en del endringer i deres webshop, i tråd med nytt navn, logo og hjemmeside.

Screenshot webshop

Inhouse white-label webshop

 

Som man kan se har Det Vestnorske Teaterets Inhouse webshop fått samme fargepalett som deres nye hjemmeside, med sort, rødt og hvitt som de primære fargene, og den nye logoen synlig øverst til venstre i webshopen. Fra kundens perspektiv opplever de at hele kjøpsprosessen finner sted på Det Vestnorske Teaterets hjemmeside når de kjøper billetter eller andre varer i webshopen.

Gratulerer til Det Vestnorske Teateret!

*****************************************************************************************************

For å vite mer om EVENTIM.Inhouse white-label webshops, kan du lese artikkelen her eller ta gjerne kontakt!

Skrevet av:
Marcia Titley
Adm. Dir.