Eventim Scandinavia søker norskspråklig Kundeservicemedarbeider til hovedkontoret i København.

Publisert

Eventim Scandinavia er blant Skandinavias ledende billettleverandører, med hovedkontor i København og lokale kontorer i Stockholm og Oslo. I Danmark, står vi bak Billetlugen og i Sverige og Norge heter vi Eventim.

Eventim Scandinavia jobber med et bredt spekter av arrangører innenfor live underholdning på tvers av Skandinavia, bl.a. konsert-, kultur- og operahus, festivaler, konsertarrangører og store idrettsarrangement, hvor vi leverer skreddersydde billettsalgsløsninger. Eventim Scandinavia eies av CTS Eventim, Europas største billettering og liveunderholdningsfirma. I Danmark er det også Eventim som drifter flerbruksarenaen K.B. Hallen.

Som Kundeservicemedarbeider hos Eventim Scandinavia blir du en del av vårt Kundeserviceteam, som hjelper våre mange billettkjøpere i Norge, Sverige og Danmark. Utover å hjelpe våre kunder i forbindelse med billettsalg, hjelper vi også vår økonomiavdeling og supportavdeling. Vi er et effektivt team som jobber tett sammen for å utføre våre daglige oppgaver, og vi svarer på henvendelser på alle tre språkene.

Dine ansvarsområder

Dine primære oppgaver som Kundeservicemedarbeider blir å selge billetter og svare kundehenvendelser i form av e -post, chat, Facebook og telefonsamtaler fra billettkjøpere i Skandinavia. I tillegg blir en rekke administrative oppgaver også håndtert i samarbeid med andre avdelinger, og det blir også utgående samtaler i forbindelse med salgsoppgaver.

Dine kvalifikasjoner

  • Du har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, og gjerne enda et av de Skandinaviske språk.
  • Du er serviceinnstilt og ønsker å utvikle dine kommunikasjonsevner
  • Du liker å jobbe i et til tider hektisk og dynamisk miljø
  • Du er villig til å lære og er flink til å bytte mellom forskjellige oppgaver

Dine oppgaver vil bl.a. omfatte:

  • Salg og håndtering av billetter
  • Besvarelse av henvendelser på alle kundevendte kanaler på både norsk, svensk og dansk
  • Optimering av arbeidsoppgaver og prosesser
  • Håndtering av kundebetalinger
  • Support- og administrative saker
  • Fulfillment prosesser (utsendelse av billetter)
  • Overflow mail/samtaler for samarbeidspartnere

Du vil først og fremst jobbe 9-17 på hverdager, men i noen perioder vil det være behov for å jobbe ekstra timer. På Eventim Scandinavia tilbyr vi en uformell kultur med et høyt energinivå, et åpent og trygt miljø, og kolleger som trives med å stille krav til hverandre. Og så liker vi å ha det gøy sammen. Vårt kontor ligger i moderne lokaler i Carlsberg by, sentralt i København.

Arbeidsadresse: Bryggernes Plads 17, 1 sal. 1799 København V

Søknadsfrist: det innkalles fortløpende til intervju.

Tiltredelse: Snarest

Hvis du vil vite mer om stillingen, er du velkommen til å skrive til Malene Hvid Jensen på e-post: [email protected], hvor du også skal sende din søknad.