Ofte stilte Spørsmål

Hos Eventim kan kunden velge mellom e-billett PDF billett, mobilbillett tilpasset Wallet,
papirbillett via posten samt henting i billettluken. Det er også mulig for dere å tilby FanTicket,
en spesialdesignet billett for deres arrangement. Les mer om FanTicket her.

Eventim billettsystemer har flere rabattløsninger, bl.a. kampanjekoder og lukkede
linker.

Deres branded webshop med deres design/profil kan integreres i deres egen
hjemmeside i en Iframe.

Med Eventim billettsystemer kan dere tilby flere produkter sammen med billetten,
enten som en pakke eller et tilleggsprodukt. Med handlevogn kan kunde kjøpe mange
billetter og produkter i samme transaksjon.

Eventim billettsystemer gjør det mulig for dere å selge egne gavekort, medlemskort,
klippekort og sesongkort.

Vår kundeservice er tilgjengelig via telefon, e-post, chat og Facebook. Har du mistet
billettene dine? Har spørsmål i forbindelse med et arrangement? Eller kanskje du ønsker å
kjøpe billetter over telefonen. Ikke noe problem, vi hjelper deg!

Hvis en billettkjøper har mistet sine billetter kan de enten logge seg inn på sin profil for
å finne sine billetter eller ringe til vår kundeservice for å få tilsendt nye billetter.

Ja, Eventim har en enkel og pålitelig adgangskontroll løsning som er fullt skalerbar for
arrangementer av enhver størrelse. Les mer her.

Vårt mål er å hjelpe dere å selge så mange billetter som mulig. Derfor tilbyr vi en aktiv
rolle i markedsføringen. Fra å skape ekstra oppmerksomhet rundt en lansering til en
forestilling som kanskje ikke selger etter forventninger – vi skal hjelpe dere selge flere
billetter gjennom våre markedskanaler.

Som Europas ledende billetteringsleverandør har vi omfattende internasjonale
muligheter for markedsføring i Skandinavia og videre i Eventim sitt europeiske nettverk i
Finland, England, Tyskland, Sveits, Østerrike, Nederland, Polen, Italia, Frankrike, Spania og
mange mer.