Velkommen til nye ansatte og nytt kontor!

Eventim Norge opplever i disse dager en veldig god utvikling med sterk vekst og økende antall kunder. I forbindelse med denne utviklingen øker vi antall ansatte for å sikre at vi forsatt opprettholder den gode supporten overfor både eksisterende og nye kunder. Support til våre kunder er noe som er svært viktig og vi prioriterer høyt, derfor er vi meget glade for å kunne ønske to nye kolleger velkommen til Eventim. Begge av våre nye ansatte skal jobbe med support overfor våre INHOUSE kunder, som Business Consultants. I forbindelse med økende antall ansatte kommer også behovet for mer plass, og derfor er vi også veldig glade for å ha flyttet inn i nye større lokaler sentralt i Oslo.

Les mer om Eventim billettsystemer

Velkommen til Eventim – Magnus og Magnus!

Magnus Fyen er 29 år og kommer til Eventim fra Tappin AS hvor han har jobbet som Prosjektleder Leveranse innenfor arrangement. Magnus har utdanning innenfor musikkproduksjon både fra Norge og USA, og tar med seg masse erfaring til Eventim fra event- og arrangementbransjen. Videre har han bred erfaring innenfor prosjektledelse og konsulentvirksomhet innenfor tekniske løsninger. Med Magnus sin bakgrunn og sin brede kunnskap om både bransjen og tekniske løsninger, vil han bli en viktig brikke for Eventim sin support på INHOUSE ut mot våre kunder.

Jeg gleder meg enormt mye til å bli kjent med både eksisterende og nye kunder av Eventim, og bli en del av Eventim- familien!
Med min tidligere erfaring som innebærer det meste fra studentpub til store konferanser, ser jeg veldig fram til å jobbe med billettering.

Magnus Fyen

Magnus Eriksen er 30 år og kommer til Eventim fra Redd Barna, hvor han har jobbet som Service- og driftkonsulent. Magnus har bakgrunn innenfor lydproduksjon og organisering av arrangement, og kan vise til erfaring fra både produksjon og innspilling av lydbøker og podcasts. I tillegg kan Magnus vise til bred erfaring fra support og teknisk kompetanse som gir han en utmerket kombinasjon til å til være med å løfte Eventim INHOUSE-support overfor våre kunder.

Eg ser veldig fram til å kunne jobbe for Eventim. Alle hugsar sin første konsert og alle hugsar sin beste kulturoppleving, så det å kunne jobbe for Europas største billettering og liveunderhaldningsfirma er ein stor ære, og eg er klar for å gjere ein forskjell samt skape eit mangfold av fantastiske minne og opplevinga. Vær klar Kultur-Noreg, her kjem eg! Eg blei bedt om å finne eit sitat, og då kan eg ikkje unngå å sitere ein av mine store forbilde Lemmy Kilmister, «Born to Lose, live to Win»

Magnus Eriksen

Flere nyheter fra Eventim

Nye fine kontorer

Et firma i godt driv trenger gode lokaler, i tillegg til at vi trenger mere plass i forbindelse med at vi øker antall ansatte innenfor både support og kommersielt. Eventim Norge har derfor allerede flyttet til nye fine lokaler sentralt i Oslo Sentrum. Grensen 18 er vår nye adresse som gjør at vi ligger sentralt i forhold til det meste, og gjør oss lett tilgjengelig for våre eksisterende og potensielt nye kunder.
Velkommen til oss!

Les mer om Eventim her

*****

Ønsker du å vite mer om løsningen eller er ute etter en ny billetteringspartner? Ta gjerne kontakt!

Skrevet av:
Morten Hammer
Kommersiell Leder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.