Eventim vokser, og nok en gang kan vi presentere 4 nye fjes og nye og større lokaler!

Publisert

Vi står på, og vi ser resultater. Eventim spiser seg stadig inn på det norske markedet med sine tre billettsystemer, Eventim INHOUSE, Eventim NET og sist, men ikke minst Eventim.Light . For å imøtekomme veksten, øke synligheten samt styrke god support og oppfølging av våre kunder har vi både måttet ansette flere kloke hoder i staben, samt igjen å flytte til større lokaler.

Velkommen til Ida Marie, Håkon, Niklas og Aurora!

Vekst krever stor innsats, godt samarbeide og gode folk. Vi har et nytt og spennende år foran oss, og 2024 har startet godt. Vi har fått 4 nye kollegaer på plass, Inhouse- og NET support har ekspandert, og vi har også styrket Markedsføringsteamet vårt. Hils på våre nye kollegaer!

INHOUSE

Ida Marie Pettersen er 29 år og kommer til Eventim fra NEP Norway hvor hun jobbet som Global Service Operations Manager for supportavdelingen. Hun har erfaring med daglig drift og effektivisering av supportteam for et SaaS produkt, og vil bruke denne erfaringen i Eventim Inhouse teamet. Hun har hatt forskjellige roller innen produktsupport over årene og har vært med på å få et team til å vokse og utvikle seg over tid. Hun startet i Eventim i Oktober 2023.

x

“Jeg ser frem til å jobbe med Inhouse-teamet i Eventim og lære om kulturbransjen i Skandinavia. Support er et felt jeg har mye lidenskap for og jeg er veldig spent på hvordan vi kan utvikle teamet framover sammen og utføre nyttig service for at våre kunder skal kunne få mest nytte av Inhouse. Min rolle går ut på å lede Inhouse teamet ved å se på prosesser, verktøy, daglig drift, kompetanse, prioriteringer og utvikling av disse temaene. Mitt mål er alltid å tilrettelegge slik at ansatte kan utvikle seg til å jobbe selvstendig men samtidig være en viktig del av teamet. Å se dem blomstre er en god følelse jeg unner alle”.

x

Håkon Eikeland kom til Eventim i februar, etter å ha jobbet 7 år i Den norske Opera og ballett. Der har han blant annet jobbet som kundekonsulent og formidlingskonsulent, med ulike ansvarsoppgaver knyttet til blant annet billettsystemet, men også forestillingsavvikling, kundeservice og ulike former for formidlingsarbeid. Han har også lang erfaring fra musikkbransjen, blant annet som utøver, og har en mastergrad i musikkvitenskap fra Universitet i Oslo.

«Jeg ser virkelig frem til å jobbe hos Eventim. Jeg elsker systemer, scenekunst og god service, og i stillingen min hos Eventim får jeg jobbet med alt dette. Det er ikke alle forunt å kunne jobbe med noe de virkelig interesserer seg for, så dette gjør meg utrolig glad. At jeg attpåtil kommer inn i en jobb med så godt arbeidsmiljø og gode kolleger er en solid bonus»

x

NET

Niklas Jung Hansen startet å jobbe deltid i Eventim desember 2023. Niklas jobber i dag som sanger og låtskriver ved siden av å være en del av Eventim.NET-teamet og har tidligere jobbet som Account Manager i Centric og Academic Work.

Med min erfaring som både utøvende musiker og arrangør på egne konserter, har jeg et brennende ønske om å bistå andre artister og arrangører i å få de beste billettløsningene på deres arrangementer“.

x

MARKEDSAVDELINGEN

Aurora Mo, 21 år, begynte hos Eventim som praktikant og ble fra januar ansatt i en 40% stilling som markedsføringsassistent ved siden av studiene ved Høyskolen Kristiania, hvor hun studerer digital markedsføring og salgsledelse. Som markedsføringsassistent er hennes hovedansvar å administrere sosiale medieplattformer som Facebook, Instagram og TikTok.

“I løpet av kort tid har jeg oppnådd verdifull og praktisk erfaring som supplerer min akademiske læring på skolen. Jeg føler meg veldig heldig som har fått en så relevant jobb underveis i studiene mine, og jeg er motivert til å fortsette å vokse og utvikle meg både faglig og profesjonelt her hos Eventim”

x

m

Vi ønsker alle, både våre nye ansatte og kunder hjertelig velkommen til våre lyse og trivelige lokaler i Kongens Gate 24, midt i Oslo sentrum.

dsfs

***

Ønsker du å komme i gang med billettsalget ditt, utforske muligheter med ny leverandør, eller rett og slett kun har noen spørsmål du ønsker svar på, hører vi gjerne fra deg. Ta kontakt med oss så kommer vi raskt tilbake til deg.